Ως και καναλάρχης μπορείς να γίνεις σε αυτήν τη χώρα, αν είσαι στενός
φίλος του Ευάγγελου Βενιζέλου και μπορείς να εξασφαλίζεις συμβάσεις με
οργανισμούς-ογκόλιθους όπως ο ΟΠΑΠ. Το αποδεικνύει, άλλωστε, η περίπτωση
του τηλεοπτικού παραγωγού και σκηνοθέτη Διονύση Παναγιωτάκη, ο οποίος
ετοιμάζει θεαματική είσοδο από το Σεπτέμβριο στην τηλεοπτική αρένα με το
σταθμό Action24.
Ο κ. Παναγιωτάκης, ο οποίος είναι και σύζυγος της Ελένης Κούρκουλα, πρώην υφυπουργού
Παιδείας και προσωπικής φίλης του κ. Βενιζέλου, είναι πλέον ιδιοκτήτης (ύστερα από αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου) της συχνότητας που αρχικά ανήκε στο Σωκράτη Κόκκαλη (Magic TV) κι από το 2009 στον προφυλακισμένο Λαυρέντη Λαυρεντιάδη μαζί με τον καταζητούμενο Πέτρο Κυριακίδη. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί που προϋπήρξαν σε αυτή τη συχνότητα είναι γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ ότι δεν τρέλαναν ποτέ τα μηχανάκια της AGB με την τηλεθέαση που σημείωναν…
Ο κ. Παναγιωτάκης σκοπεύει να μετατρέψει το κανάλι από κυρίως αθλητικό σε ενημερωτικό χάρη και στις μεταγραφές πολλών γνωστών δημοσιογραφικών ονομάτων του κεντροαριστερού χώρου, όπως ο Γιάννης Αντύπας, ο Βαγγέλης Γιακουμής, ο Βασίλης Σκουρής, η Χριστίνα Κοραή, ο Δημήτρης Μαρκόπουλος, ο Σεραφείμ Κοτρώτσος κ.ά. Με αυτόν τον τρόπο, λένε όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις, ο κ. Βενιζέλος θα αποκτήσει ένα ακόμα όχημα προπαγάνδισης των θέσεών του σε μια εποχή που και το τηλεοπτικό σκηνικό αλλάζει άρδην.
Πού, όμως, βρήκε τα χρήματα ο κ. Παναγιωτάκης, ο οποίος είχε συμμετάσχει και στο στενό πυρήνα λήψης αποφάσεων για τη διαφημιστική προβολή του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του Μαΐου και του Ιουνίου του 2012 καθώς και για την αλλαγή του σήματός του, προκειμένου να εξελιχθεί σε εν δυνάμει ισχυρό τηλεοπτικό παράγοντα; Την απάντηση είχε δώσει το HOT DOC (Τεύχος 6) από τον Ιούλιο του 2012, όταν είχε αποκαλύψει δύο χρυσοφόρες συμβάσεις ύψους 1,2 εκατομμυρίου ευρώ των εταιριών του κ. Παναγιωτάκη με τον ΟΠΑΠ, οι οποίες αφορούσαν τη μετάδοση δευτεροκλασάτων ποδοσφαιρικών πρωταθλημάτων, όπως είναι το ελβετικό και το δανέζικο. Σημειώνεται πως οι συγκεκριμένες αποφάσεις είχαν ληφθεί μόλις λίγες ημέρες πριν ο κ. Βενιζέλος εγκαταλείψει το υπουργείο Οικονομικών για να αναλάβει την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ.
Συγκεκριμένα, όπως είχε δημοσιεύσει το HOT DOC, στις αρχές Φεβρουαρίου του 2012 υπογράφηκε μεταξύ του ΟΠΑΠ και της BEL SOL ΑΕ, συμφερόντων Παναγιωτάκη, σύμβαση για την απόκτηση των αποκλειστικών τηλεοπτικών δικαιωμάτων μετάδοσης ή αναμετάδοσης των αγώνων της αγωνιστικής περιόδου 2011-2014 ξένων πρωταθλημάτων και κυπέλλων. Αυτή η σύμβαση στοίχισε στον ΟΠΑΠ 700.000 ευρώ, μολονότι τα προσφερόμενα πρωταθλήματα (Βελγίου, Ολλανδίας, Ελβετίας, Δανίας, Ρωσίας) και κύπελλα (Ολλανδίας, Σκωτίας, Ουκρανίας) δεν είναι ακριβώς «φιλέτα» που καθηλώνουν το φίλαθλο κοινό. Είναι αξιοσημείωτο, επίσης, πως η BEL SOL μετατράπηκε από μια μικρή ξενοδοχειακή επιχείρηση σε εταιρία παραγωγής μόλις ένα μήνα πριν κλείσει το «golden deal» με τον ΟΠΑΠ.
Η δεύτερη σύμβαση, ύψους 500.000 ευρώ, αφορούσε την εταιρία PLD PLUS ΑΕ, επίσης συμφερόντων Παναγιωτάκη, με τον ΟΠΑΠ, με την οποία η πρώτη αναλάμβανε να προβάλλει τον τότε κρατικό Οργανισμό μέσα από τα δελτία ειδήσεων του ACTION24, με προωθητικά τρέιλερ και διαμέσου στοιχηματικής εκπομπής. Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο: ποιός ήταν ο λόγος που ώθησε τον ΟΠΑΠ να δαπανήσει μισό εκατομμύριο ευρώ για να διαφημιστεί σε ένα κανάλι με πολύ μικρή τηλεθέαση, εντός των ορίων του νομού Αττικής; Ο κ. Παναγιωτάκης, μάλιστα, αναμενόταν να εισπράξει προκαταβολικώς το 30% του συνόλου των χρημάτων που ορίζουν οι δύο συμβάσεις.
Με τον πακτωλό χρημάτων, επομένως, που έχει εισπράξει από τον ΟΠΑΠ είναι λογικό ο στενός συνεργάτης του κ. Βενιζέλου να διαθέτει χρήματα στην άκρη προκειμένου να κάνει μια μεγάλη επένδυση στο χώρο των μίντια. Με αυτήν την κίνηση, εξάλλου, δεν ικανοποιεί μόνο τις προσωπικές του φιλοδοξίες, αλλά μπορεί να εξυπηρετήσει και τα πολιτικά συμφέροντα του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος βρίσκεται σε δυσχερέστατη θέση όχι μόνο απέναντι στην κοινωνία, αλλά και στο εσωτερικό του κόμματός του.
http://www.koutipandoras.gr
Ο κ. Παναγιωτάκης, ο οποίος είναι και σύζυγος της Ελένης Κούρκουλα, πρώην υφυπουργού
Παιδείας και προσωπικής φίλης του κ. Βενιζέλου, είναι πλέον ιδιοκτήτης (ύστερα από αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου) της συχνότητας που αρχικά ανήκε στο Σωκράτη Κόκκαλη (Magic TV) κι από το 2009 στον προφυλακισμένο Λαυρέντη Λαυρεντιάδη μαζί με τον καταζητούμενο Πέτρο Κυριακίδη. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί που προϋπήρξαν σε αυτή τη συχνότητα είναι γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ ότι δεν τρέλαναν ποτέ τα μηχανάκια της AGB με την τηλεθέαση που σημείωναν…
Ο κ. Παναγιωτάκης σκοπεύει να μετατρέψει το κανάλι από κυρίως αθλητικό σε ενημερωτικό χάρη και στις μεταγραφές πολλών γνωστών δημοσιογραφικών ονομάτων του κεντροαριστερού χώρου, όπως ο Γιάννης Αντύπας, ο Βαγγέλης Γιακουμής, ο Βασίλης Σκουρής, η Χριστίνα Κοραή, ο Δημήτρης Μαρκόπουλος, ο Σεραφείμ Κοτρώτσος κ.ά. Με αυτόν τον τρόπο, λένε όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις, ο κ. Βενιζέλος θα αποκτήσει ένα ακόμα όχημα προπαγάνδισης των θέσεών του σε μια εποχή που και το τηλεοπτικό σκηνικό αλλάζει άρδην.
Πού, όμως, βρήκε τα χρήματα ο κ. Παναγιωτάκης, ο οποίος είχε συμμετάσχει και στο στενό πυρήνα λήψης αποφάσεων για τη διαφημιστική προβολή του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του Μαΐου και του Ιουνίου του 2012 καθώς και για την αλλαγή του σήματός του, προκειμένου να εξελιχθεί σε εν δυνάμει ισχυρό τηλεοπτικό παράγοντα; Την απάντηση είχε δώσει το HOT DOC (Τεύχος 6) από τον Ιούλιο του 2012, όταν είχε αποκαλύψει δύο χρυσοφόρες συμβάσεις ύψους 1,2 εκατομμυρίου ευρώ των εταιριών του κ. Παναγιωτάκη με τον ΟΠΑΠ, οι οποίες αφορούσαν τη μετάδοση δευτεροκλασάτων ποδοσφαιρικών πρωταθλημάτων, όπως είναι το ελβετικό και το δανέζικο. Σημειώνεται πως οι συγκεκριμένες αποφάσεις είχαν ληφθεί μόλις λίγες ημέρες πριν ο κ. Βενιζέλος εγκαταλείψει το υπουργείο Οικονομικών για να αναλάβει την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ.
Συγκεκριμένα, όπως είχε δημοσιεύσει το HOT DOC, στις αρχές Φεβρουαρίου του 2012 υπογράφηκε μεταξύ του ΟΠΑΠ και της BEL SOL ΑΕ, συμφερόντων Παναγιωτάκη, σύμβαση για την απόκτηση των αποκλειστικών τηλεοπτικών δικαιωμάτων μετάδοσης ή αναμετάδοσης των αγώνων της αγωνιστικής περιόδου 2011-2014 ξένων πρωταθλημάτων και κυπέλλων. Αυτή η σύμβαση στοίχισε στον ΟΠΑΠ 700.000 ευρώ, μολονότι τα προσφερόμενα πρωταθλήματα (Βελγίου, Ολλανδίας, Ελβετίας, Δανίας, Ρωσίας) και κύπελλα (Ολλανδίας, Σκωτίας, Ουκρανίας) δεν είναι ακριβώς «φιλέτα» που καθηλώνουν το φίλαθλο κοινό. Είναι αξιοσημείωτο, επίσης, πως η BEL SOL μετατράπηκε από μια μικρή ξενοδοχειακή επιχείρηση σε εταιρία παραγωγής μόλις ένα μήνα πριν κλείσει το «golden deal» με τον ΟΠΑΠ.
Η δεύτερη σύμβαση, ύψους 500.000 ευρώ, αφορούσε την εταιρία PLD PLUS ΑΕ, επίσης συμφερόντων Παναγιωτάκη, με τον ΟΠΑΠ, με την οποία η πρώτη αναλάμβανε να προβάλλει τον τότε κρατικό Οργανισμό μέσα από τα δελτία ειδήσεων του ACTION24, με προωθητικά τρέιλερ και διαμέσου στοιχηματικής εκπομπής. Το ερώτημα παραμένει αναπάντητο: ποιός ήταν ο λόγος που ώθησε τον ΟΠΑΠ να δαπανήσει μισό εκατομμύριο ευρώ για να διαφημιστεί σε ένα κανάλι με πολύ μικρή τηλεθέαση, εντός των ορίων του νομού Αττικής; Ο κ. Παναγιωτάκης, μάλιστα, αναμενόταν να εισπράξει προκαταβολικώς το 30% του συνόλου των χρημάτων που ορίζουν οι δύο συμβάσεις.
Με τον πακτωλό χρημάτων, επομένως, που έχει εισπράξει από τον ΟΠΑΠ είναι λογικό ο στενός συνεργάτης του κ. Βενιζέλου να διαθέτει χρήματα στην άκρη προκειμένου να κάνει μια μεγάλη επένδυση στο χώρο των μίντια. Με αυτήν την κίνηση, εξάλλου, δεν ικανοποιεί μόνο τις προσωπικές του φιλοδοξίες, αλλά μπορεί να εξυπηρετήσει και τα πολιτικά συμφέροντα του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος βρίσκεται σε δυσχερέστατη θέση όχι μόνο απέναντι στην κοινωνία, αλλά και στο εσωτερικό του κόμματός του.
http://www.koutipandoras.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου