Πρόκειται για τη βιτρίνα καταστήματος «Fokas», που ανήκει στον όμιλο που κατέθεσε αίτηση υπαγωγής στη διαδικασία εξυγίανσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 99 του Ν.3588/2007. Σύμφωνα με πληροφορίες περίπου 40 εργαζόμενοι στο κατάστημα της Ερμού δεν έχουν πληρωθεί από τον Αύγουστο.
Σύμφωνα με το Matrix 24, πρόκειται για το φετινό σλόγκαν της Kookai, το οποίο όμως στην Ελλάδα της ύφεσης και της υψηλής ανεργίας προκαλεί άλλους συνειρμούς από εκείνους στους οποίους ενδεχομένως στόχευε ο διαφημιστής της γαλλικής φίρμας.
Απορία δημιουργεί το γεγονός ότι από την καμπάνια επιλέχθηκε το συγκεκριμένο κι όχι κάποιο άλλο σλόγκαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου