Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Η περηφάνια να σε αποκαλεί ο Δένδιας «άνομο»

Γράφει ο risinggalaxy

Δεν εκπροσωπώ κανέναν γράφοντας εδώ εκτός από τον εαυτό μου. Θα ήθελα να δηλώσω τα εξής, μιας και πιστεύω ότι αποκαλώντας τη Βίλα Αμαλίας “κέντρο ανομίας” ο υπουργός προστασίας του πολίτη(sic) χαρακτηρίζει ΚΑΙ εμένα “άνομο” όπως και κάθε αξιοπρεπή άνθρωπο που στέκεται αλληλέγγυος προς τη κατάληψη της Βίλα Αμαλίας και όσα αυτή αντιπροσωπεύει σε πολιτικό,χωροταξικό και συνειδησιακό επίπεδο: ….
Είμαι περήφανος που έχω τέτοιους συντρόφους-σες, σαν αυτούς που ζουν και δίνουν ζωή από τη δικιά τους ζωή στη κατάληψη της Βίλα Αμαλίας.
Είμαι περήφανος που λειτουργεί εκεί ένα πιεστήριο που τυπώνει βιβλία.
Είμαι περήφανος που εκεί γίνονται συναυλίες.
Είμαι περήφανος που τέτοιοι χώροι υπάρχουν και αλλού σε όλη την Ελλάδα.
Είμαι περήφανος που η Βίλα Αμαλίας είναι ένα προπύργιο ενάντια στην εξάπλωση των σχεδιασμών κυβέρνησης και ΓΑΔΑ που ήθελαν τη Χρυσή Αυγή να επεκτείνει τις “δουλειές της” και στην πλατεία Βικτωρίας.
Είμαι περήφανος που η πλατεία Βικτωρίας αποτελεί παράδειγμα συνύπαρξης ελλήνων και μεταναστών κόντρα στην προπαγάνδα των Μ.Μ.Ε.
Είμαι περήφανος που από τη πλατεία Βικτωρίας οι φασίστες και μαχαιροβγάλτες των Ναζί του Μιχαλολιάκου, μπορούν να φύγουν μόνο με ανοιγμένα κεφάλια.
Είμαι περήφανος που στη χώρα του Κοσκωτά, του Κόκκαλη, του Βαρδινογιάννη, του Αλαφούζου, του Σάλα, του Λαυρεντιάδη, της COSCO, του Μπόμπολα, του Τσοχατζόπουλου, του παραδικαστικού κυκλώματος, του Βατοπεδίου, της Vodafone, της πρεσβείας, της Espresso, των μεσημεριανάδικων, του big brother, του Τριανταφυλόπουλου, του Αναστασιάδη, του Βωβού, των βασανιστών της ΓΑΔΑ, της Ελληνικός Χρυσός, του Μαρκογιανάκη, του Καραμανλή, του Κασιδιάρη, του Παπανδρέου, του Πάγκαλου, του Τσουκάτου, του Πάχτα, του Σημίτη, της Αγγελοπούλου, του STAR, του MEGA, του ANT1 και τόσων μα τόσων άλλων….
… ο Δένδιας με αποκαλεί “άνομο”-όπως και χιλιάδες άλλους- και τη Βίλα Αμαλίας “κέντρο ανομίας”.
Το να με αποκαλεί -επί της ουσίας- ο Δένδιας, που τον έβαλε ο Σαμαράς, που του το έψησε ο Φαήλος, “άνομο”, είναι περηφάνια μου και καμάρι μου. Κάτι καλό θα έχω κάνει και εγώ, αλλά και χιλιάδες άλλοι. Είμαι περήφανος που με αποκαλείς “άνομο” κυρ Δένδια. Γίνομαι ακόμα πιο περήφανος όταν για να πείσεις για αυτό κινητοποιείς τον πλέον ξεδιάντροπο και βάρβαρο, κρατικό και μηντιακό μηχανισμό προπαγάνδας στην Ευρώπη. Είμαι άνομος κυρ Δένδια και εσύ ο νόμιμος. Περήφανα απέναντι σου, στο κράτος σου και ότι αντιπροσωπεύεις σε ταξικό αλλά και πολιτισμικό επίπεδο. Σε ευχαριστώ. Σήμερα με έκανες ακόμα πιο υπερήφανο.
Και όταν κάποτε έχουμε πεθάνει και οι δυο, κανείς εκτός από ελάχιστους δεν θα μας θυμάται. Την κατάληψη όμως της Βίλα Αμαλίας θα τη θυμούνται πιο πολλοί και ας έχει γίνει και σκόνη. Γιατί το συλλογικό γίγνεσθαι τρέφει τη συλλογική μνήμη.
Και η συλλογική μνήμη είναι άτιμο πράγμα όπως και η αναρχία. Φυτρώνουν και τα δύο, ακόμα και στα τσιμέντα.

risinggalaxy via left.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου